Xbox One S Gears of War 4 Editie Limitata – Review Complet
Cu ocazia viitoarei lansari a jocului din celebra franciza Gears of War, cunoscuta pe scurt de catre fani drept Gears, Microsoft impreuna cu noul studio fondat in 2010, The Coalition au placerea sa anunte in editie limitata consola XBOX ONE S 2TB Gears of War 4.
La prima vedere, consola impresioneaza prin culoarea rosie sangerie cu logo-ul gears pe partea superioara si o gravura laser ce reprezinta o zgarietura adanca in corpul consolei, pe partea inferioara fiind reprodus logo-ul noii unitati cogs.
Pe langa imbunatatirile evidente aduse noului XBOX ONE S, design nou si minimalist, dimensiune cu 40% mai mica decat consola initiala si controller nou cu functie bluetooth si un grip imbunatatit pachetul cuprinde: consola xbox one in editie limitata, un controller care pastreaza acelasi stil grafic si cromatic ca si consola, jocul Gears of War 4 Ultimate Edition si season pass ce consta in accesul la tot continutul digital ce va fi lansat pe viitor de catre producator.
Impreuna cu aceasta editie se vinde separat controllerul din pachet, un controller tot cu tematica gears, dar pe albastru simbolizand armura unitatilor cogs precum si varianta Elite a controllerului xbox one in stil grafic apropiat de controllerul gasit in pachet.
Precomenzile sunt deja deschise la Gamestop si Amazon precum si pe site-ul xbox cu un pret recomandat de 449$ pentru SUA. Sa speram ca va ajunge si la noi acest bundle pentru ca am ramas fara idei cu privire la ce cadou de craciun sa imi fac.
Valve – 3 jocuri complete pentru realitatea virtuala
Valve — co-creator al castilor HTC Vive, dezvolta trei jocuri complete pentru realitatea virtuala (VR – virtual reality), raporteaza Eurogamer. La o masa rotunda a mass-media, fondatorul si presedintele Gabe Newell a declarat ca in prezent construim trei jocuri de VR, nu doar titluri scurte cum este colectia de mini-jocuri Vive The Lab.
Cand am spus ca dezvoltam trei jocuri, ma refeream ca vrem sa construim trei jocuri complete si nu doar experimente, a mentionat acesta. Si, cu toate ca Newell este constient ca ideea de RV ar putea constitui un esec total, acesta considera ca se va putea observa un salt calitativ urias al produselor de hardware ale companiei sale ce se va inregistra in urmatorii doi ani.
Newell nu a dat informatii cu privire la aceste jocuri, insa vor fi dezvoltate folosind atat motorul propriu Source 2 al celor de la Valve – utilizat In prezent in Dota 2, dar si popularul motor Unity, pe care Valve l-a folosit anterior la crearea demo-urilor Vive. Valve doreste sa construiasca jocuri care evidentiaza si care impulsioneaza capacitatile tehnice si motoarele sale si are un interes direct in construirea motorului Unity ca o optiune facila, dar robusta pentru dezvoltatorii de continut virtual.
Este o stire importanta pentru fani: Valve nu a mai lansat un joc complet de la Dota 2 din 2013, alegand in schimb sa se concentreze doar pe anumite lucruri, cum ar fi dezvoltarea platformei de vanzari Steam. Intre timp, HTC — renumita in primul rand pentru componentele hardware, a lansat un joc complet: SF-ul Arcade Saga.
Newell remarca faptul ca Valve a portat jocurile Half-Life 2 si Team Fortress 2 la Oculus Rift in 2013, dar ca acestea nu erau prea distractive.
A fost pur si simplu un punct de cotitura pentru dezvoltator, insa fara a aduce ceva convingator, in acelasi fel in care nimeni nu va cumpara un sistem de VR pentru a viziona filme.
In linii generale, sublinia acesta, publicul asteapta in continuare acele lucruri care i-au facut pe milioane de oameni sa fie entuziasmati de realitatea virtuala. Oamenii inca nu au gasit motivatia sa petreaca 20 de ore in RV, comenta acesta. Caci da, Gabe Newell considera ca un produs de VR este de succes atunci cand petreci 20 din cele 24 de ore ale unei zile in realitatea virtuala.