Outsourcing – Ce este și cum se face?

Proiectele de Outsourcing, pentru clienti interni si externi, au atins diferite tipuri de aplicatii:

  • Aplicatii web, cu o logica de business complexa si o interactivitate crescuta.
  • Site-uri web, design si implementare
  • Aplicatii windows, intr-o arhitectura client-server.

Competentele oferite de echipa noastra in astfel de proiecte acopera urmatoarele zone:

  • Project management
  • Analiza
  • Design
  • Dezvoltare: Limbaje de programare: Visual Studio .Net (C#, VB.Net, Asp.Net, ADO.Net), Java, J2EE, C++ (CBuilder, MS Visual C++), JavaScript, ASP, MS SQL Server, PL/SQL, VBA (for Access)

Despre Outsourcing

In derularea proiectelor de outsourcing, oferim echipe dedicate, abordare avantajoasa in cazul in care proiectul este in desfasurare pentru o perioada mai lunga de timp si specificatiile se imbogatesc pe parcurs. In aceasta abordare alocam “full time” o echipa de dezvoltare. Este un model avantajos pentru client deoarece ii permite sa optimizeze ROI (Return On Investment) din investitia in dezvoltare.

Gesy Apps include un team leader care coordoneaza fiecare echipa de dezvoltare. Clientii comunica cu acest team leader si planifica punctele intermediare de livrare, corespunzatoare diferitelor faze ale proiectului. In acest model, dezvoltatorii nostri sunt integrati in proiectele clientilor, inclusiv in echipa de proiect a clientului (daca este cazul). Suntem in permanenta legatura cu clientul – Skype, e-mail, phone calls, IM si trimitem rapoarte periodice.

cum-se-face-outsourcing

Deasemenea, codul dezvoltat il salvam utilizand metodologia clientului de control al surselor. Proiectele derulate in aceasta maniera se caracterizeaza in primul rand printr-o desfasurare in faze succesive.

Fiecare faza implica un ciclu complet de dezvoltare care se adauga, ca inelele unui copac in crestere, la functionalitatile implementate in fazele anterioare. Pe parcursul intregului proiect se mentin la zi documentul de Specificatii si Manualul de utilizare.

Deasemenea se documenteaza fiecare intalnire pentru a se specifica ceea ce s-a discutat, ce s-a hotarat, termene si responsabili. In cadrul etapelor de dezvoltare, in paralel, se efectueaza teste pentu functionalitatile nou dezvoltate, iar la finalizarea fazei se efectueaza si teste de regresie pentru a ne asigura ca noile functionalitati se integreaza perfect cu functionalitatile existente.

Daca clientul nu are un proiect cu obiective clare si doreste sa lucreze cu noi intr-o maniera mai flexibila, oferim si varianta de colaborare in care resursele noatre sunt utilizate orar. Se convine asupra costului orar si facturarea se realizeaza saptamanal/lunar, in functie de numarul de ore si de resursele utilizate in perioada de facturare. In aceasta varianta, managementul este asigurat de catre client, acesta decizand ce anume trebuie sa faca resura/resursele si cand.

Chiar si in acest caz, pentru a ne asigura ca lucrurile decurg bine, ne implicam in monitorizarea activitatii resurselor puse la dispozitia clientului, identificand din timp orice disfunctionalitate. Astfel, tinand legatura cu clientul, putem evita orice probleme mai mari sau mai mici, care ar putea impieta asupra activitatilor desfasurate de catre resursele noastre. Facturarea periodica se efectueaza pe baza unui raport de activitate in care sunt evidentiate toate activitatile (task-urile) desfasurate in perioada facturabila, numarul de ore alocat.

Datorita monitorizarii activitatii resurselor, si rezolvarii imediate, cu clientul, a eventualelor probleme, rapoartele de activitate reflecta cu fidelitate efortul depus si sunt agreate fara retinere de catre client.

Leave a Reply

Your email address will not be published.